piątek, 8 marca 2013

NIVEA PURE EFFECT ALL-IN-1

Chciałabym Wam dzisiaj przedstawić mojego najlepszego przyjaciela:



Nivea Pure Effect All - in - 1 żel - peeling - maska.

Co mówi producent:
  • Głęboko oczyszczający kompleks usuwa zanieczyszczenia
  • Peelingujące drobinki pomagają odblokować pory i oczyścić skórę z wągrów
  • Produkt może być używany jako maska. Pozostawiony na kilka minut na twarzy, zapobiega błyszczeniu się skóry i matuje na długi czas
  • Antybakteryjne właściwości pomagają zwalczać bakterie, powodujące powstawanie pryszczy
  • Delikatna formuła, nie podrażnia skóry
Aktywny ekstrakt uzyskiwany jest z magnolii, rośliny znanej ze swoich właściwości antybakteryjnych.
EFEKT: skóra jest głęboko oczyszczona i wyraźnie gładsza.
NIEKOMEDOGENNY (nie zatyka porów)
Przebadany dermatologicznie
No to teraz moja opinia:
Cena: Zazwyczaj około 16 zł, w promocji można kupić nawet za 10 zł.
Opakowanie: Wygodne w użyciu, plastikowe z łatwym i poręcznym na co dzień zamknięciem. Minusem jest to, że ciężko zorientować się, ile kosmetyku w środku zostało.
Konsystencja: Dość gęsta, jednak łatwo rozprowadza się na twarzy. Posiada błękitne granulki, które ułatwiają oczyszczanie.


Wydajność: Ogromny plus za wydajność. Kupiony w październiku, używany dwa razy dziennie, a mimo to myślę że na miesiąc jeszcze starczy. 

Oczyszczanie:  Od kiedy stosuję ten żel zauważyłam znaczne zmniejszenie niedoskonałości. Jednak minusem jest to, że średnio radzi sobie z makijażem.

Zapach: Cudowny! Bardzo mi się podoba że nie jest mocny, ale jednak lekko wyczuwalny, taki orzeźwiający.
Matowanie: Matuje dobrze, nigdy nie miałam problemów ze świecącą się cerą, więc jak dla mnie matuje idealnie.

Nie ściąga skóry. Przy kilku żelach które stosowałam wcześniej  miałam tak ściągniętą skórę, że musiałam stosować bardzo mocno nawilżające kremy. Mimo to i tak moje czoło wyglądało jakby ktoś przejechał po nim papierem ściernym. Ten żel nie pozostawia takiego uczucia, nie wysusza.

Jako produkt 3w1: 
żel: w pełni spełnia swoją funkcję - oczyszcza i odświeża, radzi sobie z podkładem, jednak w stosunku do cięższych kosmetyków jest już gorzej.
peeling: idealny. drobinki nie są ani zbyt mocne, ani zbyt delikatne; oczyszcza cerę, radzi sobie z martwym naskórkiem.
maska: całkowita porażka. jako maska nie sprawdza się w ogóle, jednak kosmetyk ten kupiłam by używać go jako żel. Gdy zechcę sobie zrobić maseczkę użyję produktu, który będzie się sprawdzał lepiej niż ten.
Podsumowując: żel sprawdza się świetnie u osób ze skórą suchą lub mieszaną. Nie wysusza i nie ściąga, lekko nawilża. Pozostawia skórę orzeźwioną, pachnącą i miękką w dotyku. Jak dla mnie to ósmy cud świata, jednak gdy skończę to opakowanie to skuszę się na wypróbowanie kolejnego żelu 3w1, w celu porównania. 

Mimo drobnych minusów gorąco polecam, gdyż jest to najlepszy żel jaki do tej pory używałam :)

ZAPRASZAM DO POLUBIENIE NA FACEBOOKU:

1 komentarz:

  1. Mam i jestem zadowolona ;)

    Nominowałam Cię do Tagu jeśli masz ochotę zapraszam do zabawy http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/2013/03/tag-libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń