wtorek, 19 lutego 2013

My first ShinyBox


Wczoraj dotarło moje pierwsze pudełeczko z kosmetykami. Otrzymałam je nic za nie nie płacąc, a jedynie dodając kilka ciuszków na znaną już pewnie większości stronę umożliwiającą sprzedaż i wymianę ubrań. Liczę, że niedługo otrzymam kod do następnego pudełeczka, gdyż czekam już na niego prawie tydzień i jak na razie się nie doczekałam, zapewne z powodu jakichś opóźnień.




Pudełeczko które do mnie przyszło było grudniowym ShinyBoxem, który zawierał:

  • Szampon do włosów DERMEDIC

  • Baza redukująca zaczerwienienia pod makijaż DELIA 


  • Róż mineralny ANNABELLE MINERALS 
  • Korektor mineralny ANNABELLE MINERALS  
  • Podkład mineralny ANNABELLE MINERALS  (jeden matujący i jeden kryjący)

  •  Krem do cery suchej i wrażliwej Swiss Nature marki ZEPTER (jeden na dzień i jeden na noc)

  • Maskara DELIA

  • Naszyjnik inspirowany stylem marynistycznym od marki Zepter


Nie miałam jak na razie okazji wypróbować tych kosmetyków, mam nadzieję że niedługo mi się uda.
Bardzo podoba mi się  naszyjnik, jednak będę go raczej nosić jako bransoletkę.






Szperając po internecie natknęłam się na rozdanie na blogu World of beauty.

Do wygrania kosmetyki Ziaja i Vipera.   LINK DO BLOGA





1 komentarz:

  1. Dołączam jako 13:) zapraszam na rozdanie u mnie: http://laylatestuje.blogspot.com/2013/03/blog-post.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń